zaterdag 18 augustus 2012

Nail art LadyBugs


Vandaag een nail art, na al die swatches was het wel weer tijd voor een vrolijke nailart. Ik heb mijn dottingtool gepakt en heb gele, paarse en zwarte nagellak gebruikt. Ik heb eerst 2 laagjes van art de lautrec op mijn nagels gelakt, toen de nagellak droog was heb ik met paarse nagellak grote paarse rondjes gemaakt. dit was best wel moeilijk om helemaal netjes te doen. daarna heb ik een zwarte streep in het paarse rondjes, toen heb ik van zwarte nagellak een rondje geplaatst en nog 2 kleine erboven. hieronder zie je nog een paar foto's. 

Today a nail art, after al those swatches it was time for a cheerful nailart. I have caught my dottingtool and used yellow, purple and black nail polsih. First I polish 2 layers of yellow nail polish on my nails, when my nail polish dryed I made pruple circles. It was was quite difficult to completely neat. Then I made black circles above the purple one. I also streaked a black streak on the purple circle. Above the black circle I put 2 little black circles. Below you can see a few more photos.





2 opmerkingen: