zondag 26 augustus 2012

Awards

Hallo iedereen,

Ik heb van 3 blogs een award gekregen, dus ik ga de tag maar direct in 1 artikel doen van alle 3 de blog.
Van Nailart by Iris heb ik de Liebster Award gekregen. Ook van My fantastic nails heb ik een liebster Award gekregen. Van edeline's Nails heb ik de Versatile blogger award gekregen. Heel lief van de meiden.



Ik zal maar eerst beginnen met de Liebster award. hier zitten een paar regels aan vast die regels zijn.



  1. Post 11 facts about yourself.
  2. Answer the questions the tagger has asked you and then create 11 questions for the bloggers you  nominate.
  3. Choose 11 people with less than 200 followers to give this award to and link to them. Go to their pages and tell them (Remember no tag backs!).
11 facts about yourself:

  1. Ik heb nu ongeveer 250 nagellakjes.
  2. Ik werk bij een supermarkt op de broodafdeling
  3. Begin nu aan het tweede jaar van de opleiding onderwijsassistent
  4. Ik hou van de kleuren paars en blauw
  5. ik heb een soort verslaving voor nagellak
  6. Ik heb een hekel aan wespen en meeuwen
  7. Ik heb twee hele lieve honden
  8. We hadden vroeger een nestje van boxers
  9. Daarvan hebben wij 1 gehouden en dat is nu ons oudste hond Amber
  10. Ik ga nu stage lopen in groep 2 en 3
  11. Naast nagels lakken heb ik een andere hobby en dat is fotografie.
De 11 vragen voor de genomineerde bloggers! (ze staan zowel in het Nederlands als in het Engels!)
1. Wat is je lievelingseten?
    Mijn lievelingseten is gehaktballetjes met kapucijners.

2. Wat is je favoriete serie?

    Mijn favoriete serie op dit moment is Pretty Little liars.

3. Wat is het aardigste wat je ooit voor iemand gedaan hebt?

     Pff dat is een moeilijke vraag. Ik denk dat het aardigste is wat ik voor iemand heb gedaan een cadeautje 
     gegeven uit het niets.

4. Wat is je lievelings spel?

    Dat zou de sims zijn.

5. Noem een positieve eigenschap van jezelf.

    Dat ik behulpzaam ben.

6. Wat zou je doen als je 1 miljoen euro zou winnen?

     Ik zou een grote boederij kopen, veel honden op het erf en een eigen nagelstudio beginnen aan huis.

7. Als je moest kiezen tussen een vriendje of een vriend wat zou jij kiezen en waarom?

     Ik zou kiezen voor een vriend, omdat ik vind dat je meer aan vrienschap hebt.

8. Welk boek lees je graag?

    Ik lees op dit moment 50 shades of grey.

9. Naar welk land zou je graag willen gaan?

    Ik zou heel graag naar Amerika willen.

10. Hoeveel hobby's heb je en benoem ze.

      pfff ik heb er 5. Tekenen, Nagels lakken, fotografie, dansen en van stof knuffels maken.

11. Ben je een ochtendmens of een avondmens en waarom?

     Ik ben meer een avondsmens, dan krijg ik opeens heel veel energie, behalve als ik al de hele dag druk ben
     geweest.



Dan over naar de Verstatile blogger award. Hier moest je 7 feitjes over jezelf zeggen




  1. Ik hou van dansen en uitgaan
  2. Ik heb hele leuke en lieve collega's op het werk
  3. Tijdens werk word ik soms juf Janina genoemd als een stage kindje me herkent.
  4. Ik hou niet van gebak
  5. Je kunt me 's nachts wakker maken voor een waterijsje
  6. Ik hou ervan om mijn haarkleur te veranderen
  7. In mijn kledingstyle draag ik vaak blauw of grijs.
Zo dat was het. Ik ga geen andere mens nomineren, want ik haat het om andere mensen te moeten teleurstellen als ik ze niet meer kan kiezen. 

2 opmerkingen: