maandag 27 augustus 2012

Ciaté Regatta 076


Vandaag laat ik jullie een hele mooie nagellak merk zien, namelijk Ciaté. Als eerst begin ik even over het uiterlijk, want wat is dit een mooi flesje, vooral het strikje maakt het af. De naam van dit lakje is regatta. Het is matte donkerblauwe kleur met zilveren glitters. De nagellak dekt mooi in 2 laagjes en droogt heel snel op. Kijk verder naar de swatches.

Today I will show you a beautiful nail polish brand , namely Ciaté. I first start about the appearance, because what a beautiful bottle, especially the bow makes it off. The name of this polish is regatta. It is a matt dark blue color with silver glitters. The polish covers nicely in 2 coats and dries very quickly. Look further for the swatches.













7 opmerkingen:

  1. Mooie lak!
    Ik vind de flesjes van ciate lakken zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een mooi kleurtje!

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je genomineerd voor de Liebster award!
    Voor meer informatie kun je terecht bij dit artikel:

    http://www.leviosanails.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html#more
    liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik heb laatst van Sephora een Ciaté pakketje gewonnen (Caviar nails) Erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. ze kosten normaal €12, en ze zijn online verkrijgbaar, maar bij deze site zijn ze nu voor de helft

      http://shop.misslipgloss.nl/koop-ciate-big-yellow-taxi/nl/product/2636/

      Verwijderen