vrijdag 17 augustus 2012

Essence 119 Boho Chic


Hallo, hebben jullie de nieuwe essence lakjes al gespot? Ik al wel een tijdje geleden in Oldenburg in Duitsland. Ik heb er maar 3 meegenomen, want er waren al best wel veel lakken weg. Je betaald nu wel wat meer voor een lakje, je betaald er nu €1,55 voor. Maar er zit nu ook meer in. Ik laat jullie eerst het lakje 119 Boho Chic zien. Hieronder zie je nog een foto van het verschil tussen het oude en het nieuwe uiterlijk van Essence. Boho Chic dekt mooi in 2 laagjes en droogt nu mooi snel in de zon. tijdens het foto's maken was het al droog in 5 min en ook helemaal uitgehard, maar ook dankzij de zon. Lees verder voor de swatches.

Hello, Have you already spot the new Essence nail polish? I did, I saw the nail polish in Oldenburg in Germany. I have taken 3 nail polish, because some of the nail polish was out of stock. You pay now more for the nail polish, I paid €1,55. But there is now also more in. I'll show you the first nail polish 119 Boho Chic. Below you can see a photo of the difference between the old and the new look of Essence. Boho Chic covers in 2 layers and dries pretty quickly in the sun now. My nail polish dry in 5 min during making the pictures. Read further for the swatches.




Hieronder zie je details van het lakje.
Below you can see the details of the nail polish



the swatches










3 opmerkingen:

  1. Ik vind de nieuwe collectie tegenvallen, ik vond het juist wel fijn dat ze een dunner kwastje hadden. Je maakt overigens moooie foto's! Daarom heb ik je ook genomineerd voor de Liebster Award.

    http://myfantasticnails.blogspot.nl/2012/08/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen