vrijdag 27 april 2012

Sephora lakjes: nummer 49 Deep in her eyes






 Vandaag laat ik jullie mijn 4 sephora lakjes zien. Hierboven zie je ze alle vier al en hieronder zijn ze ingezoomd.


Ik begin vandaag met nummer 49 Deep in her eyes. Het is een mooie blauw/paarse kleur met een zilver/blauwe schimmer erin. hij dekt in 1 dikke laag of 2 dunne laagjes. Ik heb hier 2 dunne laagjes gebruikt. Op de foto komt hij iets blauwer uit.





 Het lakje bleef lang zitten, wel 4/5 dagen en ik betaalde er ongeveer €3,33, want ik heb toen 3 lakjes voor €10 gekocht

War vinden jullie van het lakje??


2 opmerkingen:

  1. Prachtig kleurtje! Die anderen lijken me ook heel mooi :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kleur!
    Ik ben ook erg benieuwd naar de anderen :)

    BeantwoordenVerwijderen