maandag 16 april 2012

Personal: STRESS

Ik denk dat de meeste jongeren rond deze tijd ook onder de stress zitten van opdrachten inleveren, tentamens maken, proefwerken maken + nog stage,werk en dan vergeet je nog bijna je sociale leven. Ik heb het deze week echt druk. Eerst maandag stage van 8 tot ongeveer 3-4 daarna werken van 5 tot 8 en dan moet je eigenlijk die avond ook nog huiswerk maken. Dan heb ik dinsdag, gelukkig alleen stage van 8 tot 3/4, maardaarna nog voor proefwerken leren, engels dossier maken en nog bezig voor nederlands en rekenen.
 
Woensdag een schooldag van 8.30 tot 16.15, kom je pas tegen 5 uur thuis. Dan 's avond leren voor de donderdag, want dan heb ik 3 proefwerken van Engels, Nederlands en Rekenen. Donderdag schooldag van 8.30 tot 14.30, dan snel naar huis nog beetje wat voor me blog maken en dan 's avond nog winkelen voor me verjaardag. Vrijdag mijn sweet 18, eerst heb ik stage van 8.15 tot 12/13, dan 's middags en 's avonds visite, de volgende dag werken van 7.00 tot 12.00 en dan 's middag nog weg met me moeder en oma en dan heb ik eindelijk rust tot maandag. 

Ik hoop dat dit niet als een preek wordt gezien, ik wou het even kwijt, dat ik het erg druk heb, maar ik probeer wel zoveel mogelijk voor me blog te doen. Er staan nog een paar artikelen op me te wachten waar alleen nog swatches van moeten worden gemaakt en kunnen die ook weer online.

En voor iedereen die ook stressweek of weken hebben SUCCES!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten