zondag 1 april 2012

L.A. colors Swatch

Was gister iets mis gegaan, deze post stond voor zaterdag, maar is dus niet online gekomen. dus krijgen jullie hem vandaag.

Vandaag laat ik jullie een lakje van L.A. colors zien. Ik kon niet echt een naam of nummer vinden van dit lakje, dat is wel jammer.  Het is een mooie aparte paarse/roze kleur vind ik persoonlijk. He dekt goed in 2 lagen en droogt snel op, binnen 10 min is het helemaal uitgehard en kan je er alles meedoen. Grote pluspunt vind ik.Bij de meeste lakken moet ik echt lang wachten, want dan ben ik weer te snel en verpest ik het. Het heeft een matte/rubber finish. Je kunt het op de foto niet echt zien . Hieronder nog een paar foto's


Ik heb dit lakje samen met nog een neon roze een jaar terug gekocht bij boozyshop en betaalde er volgens mij iets van € 3 / 4 voor.
Wat vinden jullie van het lakje??

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje!
    Erg mooi finish ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje meid!
      leuk dat je elke keer een reactie achter laat
      wordt ik heel blij van!

      Verwijderen