zondag 8 juli 2012

Tag: Nailpolish and me



Deze tag heb ik al vaak zie langs komen op andere blogs en wou hem ook nog wel even invullen, dus kijk nu verder naar mijn antwoorden.

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Ik ben de tel een beetje kwijtgeraakt. Ik zit nu rond de 200 lakjes, maar he laatst weer wat bij gekocht dus ik weet het niet zeker. Moet binnenkort maar eens gaan tellen. 
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Dat zal dan Catrice zijn, daar heb ik iets in de 40 lakken van. Gewoon een fijn merk voor een goede prijs en makkelijk verkrijgbaar.
3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Dat zijn eigenlijk twee. Paars en blauw, ik hou gewoon van de kleuren en ze kunnen in de zomer en winter en vooral in de zomer bij de lichtere blauw en paars staan je bruine handen mooi bij. 
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Pfff vast wel er zijn de laatste tijd zoveel bij gekomen qua trends dat ik het niet meer bij hou. De meeste heb ik wel alleen als ik een kleur of finishes niet mooi vind koop ik het ook niet. 
5. Welke nagellak draag je het meest?
De laatste tijd heb ik niet echt meer een vaste ik heb zoveel lakjes nu dat ik regelmatig afwissel. Mijn lievelingslak is toch wel Sensual van KOH.
6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Dat zal 1 van Rimmel london zijn, het is een oude lakje van mijn moeder met een parelmoer finish. Ik vind hem persoonlijk niet zo mooi, maar hou hem toch.
7. Gebruik je een basecoat?
Ik grbruik meestal wel een basecoat 1 van Trind, maar als ik allen even snel swatches maak dan ben ik te lui, maar daarna haal ik mijn nagellak er direct weer van af.
8. Gebruik je een topcoat?
De laatste tijd niet meer. Meestal vind ik de nagellak er minder mooi uitzien als ik een topcoat op doe, maar als ik een nailart erop heb doe ik wel een topcoat erop.
9. Stempelen of uit de losse hand?
Alletwee wel. Ik kan beter stempelen dan met de losse had, maar vind ze allebei even leuk om te doen. Stempelen doe k sneller als ik weinig tijd heb of snel klaar wil zijn.
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Ik heb toch liever een crème finish, want dat kan je overal wel op hebben en als je wel al die glitters en dingen aan komt zetten op het werk, is wat minder.
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Eigenlijk wel. Ik heb soms wel van die dagen dat ik geen nagellak op heb, want dan kunnen mijn nagels even ''luchten'' , maar de dag erna heb ik weer nagellak op.
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
eigenlijk te veel, ik heb deze week 9 lakjes gekocht en nog 2 gekregen, maar mag nu 3 weken geen nagellak kopen, dus hopen dat ik dat vol hou.

Ik vond het erg leuk om dit in te vullen en hoop dat jullie het ook leuk vinden om het te lezen. 
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie aantal lakjes, geef het antwoord in de comments.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen!
    Hoeveel nagellak ik precies heb weet ik niet, ik denk zo rond de 150 nagellakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 150 is ook veel!, ik heb net even geteld en het waren er geen 160 maar 230.

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen!
    De laatste x dat ik telde zat ik op de 170 maar er zijn weer nieuwe bijgekomen:)

    BeantwoordenVerwijderen