woensdag 28 september 2011

Pakketjesdag


Gisteren heeft de postbode me erg blij gemaakt. Ik was ziek thuis en voelde me dus niet echt lekker en tegen 12 uur was de postbode er met maar liefst 6 pakketjes voor me. 5 pakketjes met nageldingen en 1 pakketje was een dove tester. Volgens mij wordt dit een groot artikel.
Dit zijn de pakketjes van  Nailways , Martinique en Ebay
Maar wat ziet er nou in? 

Dit is een stempelplaat van martinique Nails & More.
Op de samplaat staan o.a een vlinder, kerstklokje blaadjes en bloemen. Voor deze stemplaat betaal je €1,50. Niet duur dus!






Het volgende pakketje van Nailways:
In dit pakketje zitten 2 stempelplaten, waterdecals 5 houten stokjes voor o.a Water marble en een kleinkadotje van nailways: kleine gouden hartjes. Erg leuk!








En nog een pakketje van nailways en dat zijn 2 nagelwielen, ik vindt het erg makkelijk werken en je kan gemakkelijk zien hoe je nail art of nagellak eruit ziet voordat je het op je nagels doet.

En nu komen we bij pakketje nummer 4:Dit pakketje komt van Ebay bij deze Verkoper en het is een 3d mold voor acryl nail art en dat ga ik nu voor het eerst proberen



 En nu het laatste pakketje ook van Ebay:
Bij de verkoper , Heb ik een riem en rhinstones gkocht
Zo dat was het.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten